8 sebab lelaki menangis!

Lelaki dan menangis ? well , jarang kan kita dapat tengok lelaki menangis . kalau perempuan tu , menangis dah memang sinonim dengan diri mereka . tapi lelaki ? rasa pelik & aneh kan ? LELAKI MENANGIS ! lelaki ni cukup sinonim dengan EGO , mana ada yang menangis . oh TIDAK ! siapa cakap ? lelaki pun menangis tau . kan kan kan ? nak tahu apa sebab lelaki menangis ? so , here we go ! :P


1. Kematian orang yang dicintai. Memang lelaki tak berniat untuk menangis, tetapi rohnya terlalu sedih sehinggakan jasad tak mampu menahan untuk menangis..
2. Kematian haiwan kesayangan kesayangan anda dan kebiasaannya apabila kucing si dia mati.

3. Ketika seorang lelaki bergelar ayah. Melihat zuriatnya bersama isteri yang dicintai sudah pasti meninggalkan kanangan manis didalam hati sehingga air mata gembira mengalir. 

4. Apabila seorang lelaki berjaya melamar untuk mengahwini gadis idaman yang selama ini dia bersusah payah untuk menawan hati si dia.

5. Pada hari pernikahan selepas disahkan oleh tuk kadi sang adam dan hawa telah disahkan menjadi suami isteri.

6. Ketika seorang lelaki berjaya membeli kereta pertamanya menggunakan duitnya sendiri. Jika tidak menangis sewaktu membeli, mungkin akan menangis apabila menjualnya atau hilang.

7. Apabila dia gagal untuk menjadi seorang lelaki yang diharapkan keluarganya, seorang suami yang diharapkan isterinya dan seorang ayah kepada anak-anaknya.

8. Fakta terbaru, lelaki juga mampu menangis apabila menonton Nurkasih.

 
nah ! tapi bila difikirkan balik la kan , if lelaki tu menangis , memang dah runtuhlah dinding ego dia tu . tapi tapi tapi , buruk bebeno la bila lelaki menangis . tu macam gambar yang kat atas tu . hahahaha :D

p/s : post ini sekadar untuk suka-suka sahaja . tak ada kena-mengena antara yang hidup atau mati . aku boringg sangattt , tu yang post benda macam ni -_-''

1 comment: